loading...
پی سی گیمر
سال نو مبارک
سال نو را به تمامی شما عزیزان تبریک میگوییم

در سال جدید با مطالب جدید در خدمت شما عزیزان هستیم
حسین صفایی بازدید : 63 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

ظلم و فساد تمامی جهان را فرا گرفته و مردم حتی در خانه هایشان هم آسایش ندارند. آن ها تمامی اروپا را تحت سلطه خود درآورده اند. حال نازی ها می کوشند با استفاده از سلاح های بسیار قدرتمند و خطرناکی که در دست دارند، دنیا را اشغال کنند. اما چه کسی می تواند بشر را از شر نازی ها خلاص کند؟ به راستی یکی از پرطرفدارترین سبك ها در بین بازی ها FPS است که امروزه پرچمداران آن عناوین بزرگی چون DOOM ،Half-Life و Call of Duty هستند. اما لقب پدر این ژانر را باید به سری بازی های Wolfenstein داد که در دهه 90 نسخه 3D آن توانست تحول عظیمی را در صنعت بازیسازی ایجاد کند.

پس از آن، Activision سعی کرد تا با عرضه یک Reboot از این مجموعه، دوباره آن را به اوج برگرداند که کاملاً برعکس آن اتفاق افتاد. در سال 2013 استودیوی سوئدی MachineGames اعلام کرد که در حال کار روی نسخه جدیدی از Wolfenstein با عنوان The New Order است. پس خود را برای جنگ در برابر نازی ها آماده کنید. اگر تاریخ را مطالعه کرده باشید، می دانید که آلمان در جنگ جهانی دوم شکست خورد، اما در TNO قضیه فرق می کند! یعنی آن ها پیروز و به یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان تبدیل شدند و انگلیس، آمریکا، روسیه و... را به زانو درآوردند. داستان در سال 1960 روایت می شود. زمانی که ویلیام بلزکویچ (William Blazkowicz) از کمایی 15 ساله بیدار شده است.

او دیگر مثل گذشته سرحال و شاداب نیست، چرا كه متوجه می شود نازی ها کل قاره سبز را تصرف کرده اند. ویلیام از تیمارستان فرار می کند و به خیابان های سرد و تاریک لندن پا می گذارد و می کوشد تا دنیا را از دست نازی های مزدور نجات دهد. ظاهراً باید شاهد یک شخصیت پردازی فوق العاده در جریان بازی باشیم و آنطور که به نظر می رسد، TNO دارای صحنه های احساسی فروانی است، اما باید دید که سازندگان در نمایش آن چقدر تبحر دارند. تا کنون، چند تریلر از گیم پلی این بازی منتشر شده که هر یک نشان دهنده یک اکشن ناب و نفس گیر با المان هایی از مخفی-کاری و ترس است.

می توان حدس زد که TNO پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به بهترین نسخه این سری را دارد. طبق گفته سازندگان، بازی دارای 5 درجه سختی خواهد بود که از Very Easy شروع خواهد شد و به حدی می رسد که خون گریه می کنید! البته Bethesda اعلام کرده که پس از عرضه بازی، درجه سختی دیگری نیز به وسیله یک DLC اضافه خواهد شد. به نظر می رسد که تعداد و تنوع سلاح های بازی بسیار زیاد خواهد بود. سیستم تیراندازی بسیار طبیعی طراحی شده و عواملی همانند آب و هوا در آن تأثیرگذار هستند. همچنین، بازیکن می تواند اسلحه خود را با وسایلی همچون دوربین، لوله و صدا خفه کن مجهز کند. یکی دیگر از قابلیت ها فاش شده، حمل سلاح با دو دست است.

این مكانیزم كه در قسمت اول The Darkness (که دست اندرکاران آن، هم اکنون در همین استودیو فعالیت می کنند) بسیار مورد استقبال قرار گرفت، در TNO نیز استفاده شده است. هک کردن روبات ها یا سلاح های مختلف هم می تواند چالش های تازه ای را در گیم پلی ایجاد کند که البته نیازمند وقت زیادی است و این ویژگی در تمامی شرایط قابل استفاده نیست، مگر زمانی که دشمنان در جای دیگری باشند. دشمنان به چند دسته مختلف تقسیم می شوند که هر کدام توانایی های مختلف و منحصر به فرد خود را دارند. انتخاب مسیرها و چگونگی انجام مراحل بر عهده بازیکنان است. یعنی می توان آن ها را به صورت اکشن یا مخفی-کاری به پایان رساند.

در این نسخه نیز Boss Fightهایی گنجانده شده اند که البته در صورتی واقع می شوند که بازیکن تصمیم غلطی بگیرد یا یکی از کارها را به اشتباه انجام دهد. تا کنون به غیر از اطلاعات ذکر شده، نکته دیگری توسط سازندگان بیان نشده است. در ساخت TNO از موتور قدرتمند آقای جان کارمک (John Carmack) یعنی id Tech 5 استفاده شده است. طبق نمایش های اولیه، نورپردازی ها بسیار عالی کار شده، ولی کیفیت بافت ها کمی پایین است که بطور حتم تا زمان عرضه، تمامی نقص های گرافیکی برطرف خواهند شد. محیط ها نیز خوب و دقیق به نظر می رسند و حالتی خوفناك دارند. TNO می تواند دوباره سری Wolfenstein را به ریشه های خود بازگرداند و همچنین تحول عظیمی در ژانر FPS ایجاد کند. این عنوان در تاریخ نامشخصی در سال 2014 برای پلتفرم های نسل هفتم، هشتم و PC عرضه خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • به ما رای بدهید
    به این سایت رأی بدهید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 445
  • بازدید سال : 1,898
  • بازدید کلی : 17,943
  • کدهای اختصاصی
    با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید
    اخبار سایت:   ♠از این پس شما میتوانید مطالب مارا از طریق نرم افزار اندروید ما توسط موبایلتان دنبال کنید♠ ♥راه اندازی بخش جدید بازی های آنلاین::شما میتوانید در قسمت موضوعات سایت و یا منو های بالای سایت به این بخش دسترسی داشته باشید::::::لطفا با نظرات خود مارا خوشحال کنید♥