loading...
پی سی گیمر
سال نو مبارک
سال نو را به تمامی شما عزیزان تبریک میگوییم

در سال جدید با مطالب جدید در خدمت شما عزیزان هستیم
حسین صفایی بازدید : 47 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

سازندگان نسخه ی دوم بازی Castlevania: Lords of Shadow می خواهند که بازی آن ها از بقیه ی بازی ها و نسخه ی قبلی آن جدا و تجربه ای یکتا باشد. آن ها قصد دارند تنوغ واقعی را در بازی جدیدشان نشان دهند.

داستان بازی Lords of Shadow 2 در یک شهر مدرن اتفاق می افتد. خیلی از شهر های اروپایی مانند مادرید و کلن در این بازی منشأ الهام سازندگان بوده اند و ساختمان های جدید و قدیمی این شهر ها کمک زیادی به ساخت این بازی کرده است. این عنوان هنوز یک قسمت از سری Castlevania است پس آن المان وحشی گری در آن هنوز حفظ شده است. بازی برای شما یک داستان عالی را فراهم می کند و شما هم با استفاده از آن تا پایان بازی دنیای بزرگی را برای جست و جو خواهید داشت. همچنین اطلاعاتی از تعویض Gabriel Belmont و Satan به زودی منتشر خواهد شد. این بازی در ۲۵ فبریه برای Xbox 360، PS3 و کامپیوترهای شخصی عرضه می شود.

حسین صفایی بازدید : 49 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

سرانجام بعد از شایعات فراوان حق نشر فرانچایز Gears Of War به انحصار مایکروسافت درآمد و بدین ترتیب نسخه های آینده این فرانچایز نیز در انحصار این شرکت باقی خواهد ماند

حسین صفایی بازدید : 45 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

نشریه GameInformer به تازگی ده تصویر جدید از عنوان جدید استودیوی Turtle Rock یعنی Evolve که با موتور CryEngine در حال ساخت و توسعه است ، منتشر کرده است که در زیر مشاهده می نمائید.

در عنوان علمی/تخیلی و چند نفره Evolve چهار نفر از بازیکنان شکارچیان بیگانه به مقابله با یک هیولا که بازیکن کنترل آن را بصورت جداگانه در دست خواهد داشت ، خواهند پرداخت.

عنوان Evolve در سال 2014 برای پلتفرم PC و کنسول های نسل هشتمی عرضه خواهد شد.

حسین صفایی بازدید : 36 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (0)

هر کدام از مدعیان و بزرگان بهترین نقش آفرینى های سال 2014، با سبك و سیاق خاص خود پا به عرصه رقابت گذاشته اند. یكى مانند The Witcher 3 دارای ویژگی های منحصر به فردی است كه در هیچ بازی مشابهی یافت نمی شود و دیگرى Dark Souls II كه نمونه ای حقیقی از یك RPG چالش برانگیز است. اگر نگاهى به بازخوردهای نسخه اول DS بیندازیم، شاهد نظرات گوناگون و متناقضی خواهیم بود. در واقع این بازی براى همه خوشایند نیست و نمی تواند انتخاب شایسته هر بازیکنی باشد. درست است كه نسخه اول، یك نقش آفرینى تمام عیار بود، اما به دلیل گیم پلی فوق العاده سخت، نتوانست نظر مثبت عموم را بدست بیاورد.

در مقابل، عده ای كه عنوان انحصاری سال 2009 کنسول PS3 یعنی Demon\'s Souls را تجربه كرده بودند، بلافاصله مجذوب این بازی شدند. در یك کلام، DS افراد با اراده و با حوصله را هدف گرفته و برای بازیکنان راحت طلب، چندان مناسب نیست. آن هایی كه با یك شكست راه خود را عوض نكرده و آن را مقدمه پیروزى مى دانند. تأكید طرفداران براى DSII، بهتر شدن گیم پلى است. البته نسخه قبلی نیز از گیم پلى خوبى بهره مند بود، اما این بدیهى است كه هر قسمت باید نسبت به قبل پیشرفت داشته باشد. جدا از سختى ها، DS واقعاً لذت بخش است، چرا كه RPG بودن آن تنها در انتخاب دیالوگ ها و زاویه خاص دوربین خلاصه نمى شود

حسین صفایی بازدید : 52 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

چندی پیش Capcom اعلام کرد که قرار است تمامی نسخه های عرضه شده ی سری Dead Rising به جز Dead Rising 3 را برای کنسول Xbox 360 عرضه کند. امروز اعلام شد که این عنوان در تاریخ 7 مارس در اروپا با قیمت 30 پوند عرضه خواهد شد.

باکس آرت بازی در ادامه مطلب:

حسین صفایی بازدید : 64 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

ظلم و فساد تمامی جهان را فرا گرفته و مردم حتی در خانه هایشان هم آسایش ندارند. آن ها تمامی اروپا را تحت سلطه خود درآورده اند. حال نازی ها می کوشند با استفاده از سلاح های بسیار قدرتمند و خطرناکی که در دست دارند، دنیا را اشغال کنند. اما چه کسی می تواند بشر را از شر نازی ها خلاص کند؟ به راستی یکی از پرطرفدارترین سبك ها در بین بازی ها FPS است که امروزه پرچمداران آن عناوین بزرگی چون DOOM ،Half-Life و Call of Duty هستند. اما لقب پدر این ژانر را باید به سری بازی های Wolfenstein داد که در دهه 90 نسخه 3D آن توانست تحول عظیمی را در صنعت بازیسازی ایجاد کند...

حسین صفایی بازدید : 47 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

پس از عرضه ی نسخه ی کنسول عنوان محبوب Grand Theft Auto V تا مدتی تب و تاب و شایعات برای عرضه ی نسخه ی PC این بازی بسیار زیاد شده بود اما اخیرا این شایعات کمتر شده بود و هفته ی پیش مدارک جدیدی برای عرضه ی بازی در فضای اینترنت پخش شد و امروز نیزسایت های آمازون فرانسه و آلمان این عنوان را در محصولات خود قرار دادند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • به ما رای بدهید
    به این سایت رأی بدهید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 452
  • بازدید سال : 1,905
  • بازدید کلی : 17,950
  • کدهای اختصاصی
    با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید
    اخبار سایت:   ♠از این پس شما میتوانید مطالب مارا از طریق نرم افزار اندروید ما توسط موبایلتان دنبال کنید♠ ♥راه اندازی بخش جدید بازی های آنلاین::شما میتوانید در قسمت موضوعات سایت و یا منو های بالای سایت به این بخش دسترسی داشته باشید::::::لطفا با نظرات خود مارا خوشحال کنید♥