loading...
پی سی گیمر
سال نو مبارک
سال نو را به تمامی شما عزیزان تبریک میگوییم

در سال جدید با مطالب جدید در خدمت شما عزیزان هستیم
حسین صفایی بازدید : 80 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (0)

بر اساس صحبت ها و پاسخ های آقای  Jonathan Morin , سازنده ی عنوان Watch Dogs ,  در شبکه ی اجتماعی تویتر , بخش داستانی و Campaign عنوان Watch Dogs حدود 35 تا 40 ساعت وقت لازم دارد. اما این مقدار با انجام مراحل فرعی و انجام دادن تمامی مراحل داخل بازی به 100 ساعت افزایش پیدا می کند.

این خبر هنگامی منتشر شد که یکی از طرفدارن در صفحه ی تویتر آقای  Jonathan Morin از ایشان خواهش کرد که مقدار زمانی گیم پلی این عنوان را اعلام کند.

عنوان Watch Dogs با تاخیری طولانی در تاریخ 27 می برای پلتفرم های PS4 , Xbox One , PS3 , PC و Xbox 360 عرضه خواهد شد اما همچنان تاریخ عرضه ی نسخه ی Wii U این عنوان منتشر نشده است.

حسین صفایی بازدید : 77 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (2)

همانطور که می دانید چند وقت پیش نسخه ی جدید سری Batman با نام Batman: Arkham Knight طی یک تریلر معرفی شد که شخصیت های مختلف موجود در بازی را به نمایش گذاشت. همچنین اعلام شد که این عنوان بر روی پلتفرم های PC , Xbox One و Playstation 4 در تاریخ 14 اکتبر سال 2014 منتشر خواهد شد.اما امروز از سوی سازندگان اسکرین شات های جدیدی از این عنوان منتشر شد که آن ها را در ادامه مطلب مشاهده می کنید:

حسین صفایی بازدید : 57 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

مروز شرکت سونی طی یک مصاحبه اعلام کرد که عنوان The Last Of Us توانست فروش 6 میلیون نسخه را رد کند. این در حالیست که در سال 2013 اعلام شد که این عنوان تا تاریخ 3 جولای 3.4 میلیون نسخه فروش داشته است که در آن زمان تنها 3 هفته از زمان عرضه ی بازی گذشته بود.

علاوه بر این خبر , اعلام شده است که بعضی از سازندگان و دست اندرکاران استدیوی ناتی داگ در GDC 2014 که هفته ی آینده برگزار خواهد شد حضور خواهند داشت و در ارتباط با پروسه ی ساخت Left Behind , که آخرین DLC عرضه شده برای The Last Of Us می باشد , صحبت خواهند کرد.

حسین صفایی بازدید : 76 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

همانطور که می دانید Amazon تصمیم بر عرضه ی یک کنسول بازی دارد که به گفته ی سازندگان با قیمت بسیار مناسبی امسال عرضه خواهد شد. اما امروز تصویر دسته ی این کنسول از طریق وبسایت آقای Dave Zats یعنی zatznotfunny منتشر شد.

این دسته شامل چهار دکمه با حروف X , Y , B و A می باشد که دقیفا همان دکمه های موجود در کنسول های Xbox One و Xbox 360 می باشد. دسته دارای d-Pad و دو آنالوگ می باشد و فیزیک کلی آن شباهت بسیاری به دسته ی Xbox One دارد. در پایین لوگوی شرکت Amazon , چهار کلید وجود دارند که تصویر کاملا نشان دهنده ی کارآیی های آن ها می باشد. علاوه بر این دکمه ها چندین دکمه برای استفاده در بخش های مدیا وجود دارد که در قسمت پایینی دسته قرار دارند و در نهایت در گوشه های دسته در مجموع چهار چراغ کوچک LED وجود دارد.

به نظر شما این کنسول به موفقی کنسول های xbox  ویا playstation خواهد بود؟

حسین صفایی بازدید : 56 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

"\"\""

عنوان Bound By Flame یک عنوان RPG می باشد که توسط استدیوی Spiders ساخته شده است. امروز تصاویر جدیدی از این عنوان منتشر شده است که آن ها را در زیر مشاهده می کنید

حسین صفایی بازدید : 57 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

زمانی که Ubisoft تاریخ انتشار و آخرین تریلر بازی Watch Dogs را منتشر کرد ، حاشیه های فراوانی پیرامون تریلر پخش شده ایجاد شد ، گیمر ها معتقد بودند گرافیک بازی نسبت به نمایش های E3 کاهش پیدا کرده است اما Ubisoft قاطعانه این موضوع را تکذیب کرد ....

حسین صفایی بازدید : 67 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (1)

Ubisoft در صفحه رسمی فیسبوک عنوان Tom Clancy’s The Division تصویری منتشر کرد که در بالای پست می توانید آنرا مشاهده نمایید .
تصویر دو فرد را نشان می دهد که در حال گشت و گذار در کوچه های نیویورک هستند .
The Division یکی از موردانتظارترین عناوین سال 2014 بحساب می اید و احتمالا در پاییز 2014 بر روی PS4 ، PC و XBOX ONE عرضه خواهد شد .

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • به ما رای بدهید
    به این سایت رأی بدهید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 434
  • بازدید سال : 1,887
  • بازدید کلی : 17,932
  • کدهای اختصاصی
    با کلیک روی +۱ ما را در گوگل محبوب کنید
    اخبار سایت:   ♠از این پس شما میتوانید مطالب مارا از طریق نرم افزار اندروید ما توسط موبایلتان دنبال کنید♠ ♥راه اندازی بخش جدید بازی های آنلاین::شما میتوانید در قسمت موضوعات سایت و یا منو های بالای سایت به این بخش دسترسی داشته باشید::::::لطفا با نظرات خود مارا خوشحال کنید♥